Wednesday, 29 June 2011

for you frens..

pErsahabatan kita boleh diibaratkan macam lagu SALING MERINDU..
banyak sangat masa bersama samapai awak kata AKULAH KEKASIHMU..
dan aku pulak macam PERMAISURI..
Oleh kerna kita ni SEJIWA..aku pom berJANJI PADAMU..
masa tu sweet sangat-sangat...
BILA HATI DAH SAYANG macam-macam hal kita share together..
tapi,BILA CINTA DIDUSTA,awak tinggalkan saya sorang..sedih sangat..
nak buat camne bila saya tnya SIAPA YANG RAMPAS CINTAMU???
macam-macam ALASANMU saya dengar...
sekarang,saya RINDU-SERINDUNYA kat awk..
saya dah tak larat nak MENGUSUNG RINDU sorang-sorang...
persahabatan awak dan saya selama ni hanyalah BAYANGAN GURAUAN...
nak buat camne dah TAKDIR DAN WAKTU...
ORANG YANG KU SAYANG-SAYANG kini dah disambar orang..
xpelah saya cuma nak SATU NAMA TETAP DIHATI....
dan plezzz IZINKAN NAMAMU SELALU DIHATI....

Wednesday, 8 June 2011

frEndS rEpOrT

AIM:
tO bE frIEnD wItH yOu

HYPOTHESIS:
thE lOngEr bE fReNz witH You,tHe hAppIEr I Am..

APPARATUS:
sIncErE hEaRt

STEPS:
1} bE hOnEsT
2} cArE aBoUt You
3} rEpEaT 1 AnD 2

OBSERVATION:
yOu Are sMiliNg nOw

RESULT:
yOu aNd I WiIl bE a gOod FrEnD fOrEvEr

CONCLUSION:
i'M hApPy..hehehe

Sunday, 5 June 2011

KAU SAHABAT KAU TEMAN

Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mngenangkan
Kau sahabatku kau teman sejati

Tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti
Senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami
Memori indah kita bersama terus bersemadi
Kau sahabatku kau teman sejati

Sudah ditakdirkan kau pergi dulu
Di saat kau masih diperlukan
Tuhan lebih menyayangi dirimu
Ku pasrah diatas kehendak yang Esa


Ya Allah,tempatkannya di tempat yang mulia
Tempat yang kau janjikan nikmat untuk hamba Mu
Sahabatku akan ku teruskan perjuangan ini
Walau ku tahu kau tiada di sisi

Perjuangan kita masih jauh beribu batu
Selagi roh masih di jasad hidup diteruskan
Sedih rasa hati ini mengenangkan dikau
Bagai semalam kau bersama kami

Moga amanlah dan bahagia dikau di sana
Setangkai doa juga Fatehah terus kukirimkan
Moga di sana kau bersama para solehin
Ku sahabatku kau teman sejati



hayatilah lirik lagu kat atas..appriciate lah sahabat kita selagi dyeorg sume
msh hidup..xgne menyesal di kemudian hari..aku sayunk kau sume teman...

HOW FRIENDSHIP BREAK????

Both friends will think the other is busy..
And will not contact,thinking maybe its disturbing..
As the passes,both will think let the other contact..
After that each will think why I should contact first??
Here your love will be converted to hate..
Finally without contact,the memory becomes weak..
They forget each other..
So keep in touch with all your friends..
I don't want to be one of this kind...

Saturday, 4 June 2011

miss u teman..

bILa huJAn tuRun deNgan leBat,
kIta tAk nampAk matAhari..
tApI hAkikAtnYA iA tETAp Ada..
bEgiTUlAh juGa yAng diKatAkan kAwan..
wAlAupUn tiAda diDEpAn mAta,
Namun TetAp diHati....

Thursday, 2 June 2011

friendship..

friendship is not how you forget..
but how you forgive..
not how you listen..
but how you understand..
not what you see..
but what you feel..
and not how you let go..
but how you hold on..

frenss..

mencari erti persahabtan sehingga kita belum pernah terungkai..
kadang kala ikatan persahabatan amat mengelirukan...
adaka;anya kita bahagia dengannya dan adakalanya kita berduka kerananya..
pernah gembira kerana sahabat dan pernah terluka kerana sahabat..
sahabat boleh menjadi racun dan boleh juga menjadi penawar..
mungkin dalam hidup ini kita tak perlu terlalu percaya kepada sesiapa..
tak perlu terlalu memuji..tak perlu terlalu sayang...tak perlu terlalu berharap..
tetapi kita perlu menghargai orang-orang yang hadir dalam hidup kita..
kerana kita tak akan pernah tahu bila masanya kita akan kehilangannya..